Wednesday, February 8, 2012

ESQ

Alhamdulillah diberi peluang untuk mengikut seminar ESQ yang dianjurkan oleh Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor. Sebenarnya gambar ni dah tersimpan lama didalam folder saya ni. Banyak info, kesedaran tentang ciptaan Allah swt yang saya perolehi, terima kasih kepada penceramah yang diundang. Walaupon dalam loghat Indonesia ia masih boleh di fahami.

 Kenangan saya bersama kak Sannyza, teman sekerja di PD Ladang Batu sebagai Penolong Pegawai.

 Suasana didalam dewan SUK, Shah Alam



Apa yang lebih bermakna adalah saya berkesempatan untuk membeli Al-Qur'Anul Karim ni, Pada masa ini, saya memang tak cukup bawa duit, harganya pula dalam RM200++. Tapi Alhamdulillah, penjual tersebut memberi kepercayaan kepada saya bersama kak Sannyza untuk mengambil dahulu dan bayar kemudahan secara ansuran . 



❝ Rajin Membaca, Pasti Berjaya ❞

0 comments:

Post a Comment

 

Perpustakaan Desa PNM Kg Ladang Batu Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting

Copyright© All Rights Reserved PD PNM Kg Ladang Batu